Problematiskt eller...

Dagen började i oturens anda. Man kan sammanfatta det med att säga att det har varit översvämning av alla sorter och slag på Jobbet idag. Var det inte choklad och kaffe så var det voffelsmet. Säkringar har gått och saker har försvunnit... Men vad gör man...

Biter ihop, är precis vad man gör. Bet i hop så det värkte i käkarna, samtidigt  som jag försökte få fram ett fånigt lenede för de stackars stockholmarna... Det är inte lätt när det är svårt var det någon som sade.

Provar min nyårsklänningen gång, på gång, på gång. Det hjälper inte. Den är som den är och det finns inget att göra åt saken. Men jag ser det från den ljusa sidan, det ska vara bra har jag hört. Om jag inviger det nya året med en ful klänning, kan det bara bli bättre!

Eller?







Kommentarer
Postat av: Peter

Klänningen är säkert väldigt fin! Vart firar du nyår fina vän?

2010-12-31 @ 11:29:03
Postat av: britta

ojsan, min blogg vill tydligen inte tala om för mig när jag fått kommentarer. Kult! Antar att det är lite sent att svara på detta:) Pöss påre

2011-01-07 @ 01:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0