Med en plastpåse på huvudet

Sitter jag äntligen i min säng. Villken dag. I dag har jag räddat barn genom att visa vintagekläder. Räddat barn. Bra man har det när man tänker efter.  Ändå sitter  jag här och mår dåligt över att mitt hår slitits av alla hårrullar det fick ståt ut med under förmiddagen . Jag har tyckt synd om mig själv hela dagen för att jag inte hunnit äta någon riktig mat, och när jag väl kommit hem finns det inget som faller mig i smaken. Duschdören går sönder när jag ska duscha. Mobilladderen vill inte fungera. Näe. Det är så synd om mig. Så jäkla synd.

Jag har räddat barn idag. Barn som varken har mat hus eller familj.

Det är inte synd om mig.

Jag har räddat barn.


Foto: Jocke Nyman

Kommentarer
Postat av: Christin

FinBritta! Vad fint du skriver! :)

2010-11-26 @ 20:09:21
Postat av: Anonym

tack fina, fina Christin. Vad glad jag blir!

2010-11-26 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0