Sankta Lucia

Hon kommer med ljus i sin krona.

Fotografering för Lucia idag. Söt fotograf. Vi glittrade alla sju. Sa hon. Tror det kommer bli en rolig och minnesvärld tid. Det är ett bra gäng och vi verkar trivas ihop.

Om jag fick frågan: Vad är det bästa du vet? Skulle mitt svar vara enkelt. Jag har tänkt på det många gånger men idag slog det mig igen. Det absolut bästa som finns är att få ändra uppfattning en människa. Till det positiva självklart. Jag antar att människan fungerar som så att den har förutfattade meningar om dem man inte känner. Även om jag strävar efter att se alla som något fint och bra så händer det ibland att den strävan inte lyckas. Och det finns inget som gör mig lyckligare än att ändra den uppfattningen.




Kommentarer
Postat av: Naima

men HEJ! Sen när har jag missat att sveriges snyggaste brud har en blogg som man verkligen inte kan missa ?

2010-11-23 @ 00:17:28
URL: http://peacefactory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0