fina rara underbara

Hon bor här nu!
Bilder kommer, det lovar hon!
Efter att ha IKEAt och ätit lunch med far packade de upp och gjorde iordning hennes rum.
Kramades hejå och vinkade.
Har småspråkats med fröken Einarsen och hennes pojk och nu har hon invigt filmkittet hon fick av finaste och raraste vännen. Kittet har hon sparat på tills nu, och nu är det invigt. Love me if you dare fick bli den första.
Fin film, en av de finaste.

Nu ska hon sova, imorgon drar det igång på riktigt!
Godnatt.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Nea

Love me if you dare! Vad AVUNDSJUK jag blir! Ha det toppen på finaste Öland nu då, Britta. Ser fram emot massa bilder! :-)

2011-08-17 @ 09:58:47
URL: http://edithlinnea.blogg.se/
Postat av: maja

jag är lite ledsen över att jag aldrig riktigt fick säga hejdå, även om jag nu hade fått chansen så finns det aldrig tillräckligt med tid för sådana hejdån. Så mest är jag nervös och spänd för er skull, jag känner mig lite pirrig i magen över er skolstart. fitusan vad kul ni kommer få, käraste vänner.

pussss

2011-08-17 @ 13:41:27
URL: http://thespottlessmind.blogg.se/
Postat av: Ett glatt svar till sina älsklingar!

Nea, som sagt bilder kommer! Snart...



Maja, Vad kul att du hittat hit! Blir faktist lite smickrad. Och du,vad fin du är! Nu är det min tur att vara lite förväntansfull för er skull. Tänka sig vilken resa ni lär göra! Vore fint å höras något innan ni sticker :)



ta hand om er <3



Puss, er Britta :)

2011-08-18 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0