helgen och åter den där framtiden

Tycker det är svårt ibland. Svårt att få andra att förstå vad jag tänker. Svårt för mig själv att förstå mitt sätt att tänka och agera. Att få andra att förstå mina gester och att få mina tankar och gester att sammarbeta.

Helgen blev fin, det blev den. Dock fick jag två förfrusna fossingar på köpet. När, var, hur, vet jag inte men ont gör det.

Imorgon åker ännu en kär vän mot Amerika för att bosätta sig där ett år framöver. Det är märkligt det där, trotts att man bor på helt skilda håll av landet, ses på sin höjd en gång om året så känns det. Avståndet mellan dem man tycker om har stor betydelse. Så är det. Kanske känns det lite extra då jag själv börjar närma mig det steget. Jag har velat det länge och om ett halvår har jag möjligheten. Alla dessa möjligheter gör mig sjuk. Snart, snart ska jag bestämma mitt kommande år. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0