Självdisciplin och sånt därnt du vet.

Noll disciplin. Vad gör jag för fel? Vad ska jag ändra på för att jag ska hitta tillbaka till motivationen. Hör det till min personlighet och går det i så fall att ändra på? På samma vis som jag alltid springer till tåget, alltid. Är det bara att acceptera att jag är sådan, eller finns det möjlighet att ändra på det. Jag har försökt och tror jag funnit ett svar. Jag har överskottsenergi och koncentrationssvårigheter när jag pluggar nu, har jag blivit sådan? och i så fall, går det att ändra på? Funderar och letar svar. Vad ska man ändra på och vad ska man göra det bästa av.

Jag är väl ändå jag. Tåget har jag gett upp men plugget håller jag kvar ett tag till. Försöker igen. Imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0