Det ena medför det andre

Jag är tokig och lycklig. Jag har börjat följa min spontanitet och det får mig att må bra. Norrköping var underbart. Har funnit en vän som jag trivs sjukligt bra med. Skratt var det inget brist på, inte heller de sena nätterna.
Säger som vi sa när vi skiljdes åt, synd att vi inte upptäckt varandra tidigare... 
Fick även se resten av mina Köpingsbor, villket fortfarande värmer mig. Lyx är vad det är... och nu återstår längtan till nästa gång.

Men nog av vänner får man aldrig. Nu väntas en fin tjej som straxs kommer för att mysa och prata stunt.

Jag är tokig och lycklig




Kommentarer
Postat av: Peter

Åh, vad kul att du är lycklig! :-)

2011-01-08 @ 02:05:21
URL: http://peterhjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0