Huvudstaden och jag

Gårdagen blev toppen! Även om huvudstaden inte alls kunde erbjuda mig det jag förväntat. Efersom min handlingslista blev allt kortare efter alla strykningar pga slutsålt eller små stolekar började sorgen gro i mitt hjärta. Som jag väntat på att få köpa mina älskade vagabondisar... -Du får åka till Berlin, där finns de ett par i storlek 38, sade hon. För en stund tänkte jag att det var min enda utväg. Sedan kom verkligheten ikapp mig. Jag tröstade mig med en kabelstickad tröja och en med armbågslappar. Örhängen fungerade de med. Sedan var stadsteaterns Djungelbok inte mycket att klaga på den heller! Att man inte är där oftare... Alltså, en väldigt fin dag
 i huvudstaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0