Nyår och dan banan därpå

Nyår blev lyckat. Mer än lyckat. Många och glada människor samlade i ett litet hus mitt ute i ingenting. Jag sa som resten av sveriges befolkning. Jag ska börja träna. På riktigt. På gym. Jag vaknade efter 4 timmars sömn i en hög av snarkande människor. Jag log när jag smög därifrån för att åka till jobbet. Jo precis, JOBBET! Jag klappar mig själv på axeln, det gjorde jag bra.

En kväll med en vän jag värdesätter högt. Tänkte laga mat men det blev färdilagat från FELIX istället. Förståerligt så här dagen efter. Dessutom han vi prata mer. Vi fick springa till mitt tåg. Jag får alltid springa till tåget. Varför är det så. Det är något man föds med och som man inte rår för. men varför, varför blev just jag en springare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0