Jag tänker utan censur

Ikväll insåg jag. Jag insåg det jag gått och grubblat på de senaste året. Jag vet varför jag aldrig längtade de där åren, varför jag aldrig tyckte något var riktigt kul. Jag vet varför allt kändes halvdant. Jag var glad men inte mer. Inga tankar var fulländade. Jag vet varför. Ikväll kom jag på varför. Jag har insett vikten av att lyssna på sig själv. Vikten av att våga, våga ta steg man fruktar. Det går inte att lura sig själv, det är människan för smart för. Jag kan lura dig, det kan jag. Men mig själv lurar jag aldrig. Man bara tror det. Jag har letat anledningar och konstaterat. Jag hade fel. Nu vet jag. Jag har insett vikten av att lyssna på mig själv utan censur.



Puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: sara

kloka tjejen. Du fotar så fint och borde inte censurera dig om du vill gå något med foto i höst, för du är verkligen inte på för låg nivå för det :)

2011-02-22 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0