vem är inte annorlunda och vem avgör konsten?

Frågan är stor och jag är liten. Vad är konst. Jag och far har spenderat den senaste timman ihop. Diskuterat och tänkt. kännt efter och bytt tankar. Sådana stunder är värdefulla, då man får chans att dela med sig av sina funderingar. Vad är konst. Frågan är stor och jag är liten. Men jag är svaret på spåren...

Tidigt ikväll var vi ett mysigt gäng som överraskade fröken. På ett sådant där lite speciellt och annorlunda vis. Vi är ju sånna, annorlunda... Vet inte om det var på grund av oss eller de svängiga dansmovesen som en tjej tillslut gick och satte sig. Jag blev rädd. Är det så läskigt... stackars männskligheten, vart är den påväg.

Jag är den inte på spåren...



Kommentarer
Postat av: Peter

ÅH! Vad vi är bra. :-)

2011-01-29 @ 00:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0