Jag lever, men är för tillfället en upptagen person



Vet att jag är dålig på det där att skriva kontinuerligt just nu men så får det vara. Jag och mina finisar till klasskompisar går in i en period nu. En lång och mörk sådan. Mörk är den för att perioden tillbringas i Bergval, The black box om du så vill. Hedens, Esteternas, Publikens svarta box där våran slutproduktion lever sitt egna lilla liv. Stora liv. I en månads tid ska vi flätas samman med föreställningen. Leva som i kolektiv för att sedan dö som hjältar.

Perioden är alltså inte mörk som i mörk och ful utan mörk som i svart då de mörkmålade väggarna saknar fönster.

 
Svårt att hänga med, hoppa över det jag nyss skrev och läs istället, nu är det mycket att göra tjugofyra sju. Jag är trött och att starta datorn tar för mycket energi. Det är inte mökt men bergvall är det. Jag har kult, det har jag.

Tack, Hej.

Ses i boxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0