Näsblod svett och tårar

Trött och jävlig.
Klockan är halv ett och jag får räkna med att sitta uppe åt minstone en timme till. Kräks snart på dessa rester som ligger och gnager på min ryggmärg. Dessutom jobbar jag extra imorgon och kommer sammanlagt ha fått två sovmornar det här lovet. Med andra ord, det känns toppen!
Försöker få till fikadejter och middagar med dem jag tycker om, letar tid och klämmer in så gott det går och lite till. Vill hinna göra de där mysiga och fina också. Umgås, lyssna och prata ut.

Varför så många måsten och så lite tid för det jag vill.

Jag har sportlov och nä jag är inte bitter.


Stoppar en papperstuss i näsan i förebyggande syfte...

P Ö S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0